مدیر بازی تایید کرد که The Quarry دارای 186 پایان است

مدیر بازی تایید کرد که The Quarry دارای 186 پایان است

ویل بایلز، کارگردان بازی The Quarry در مصاحبه‌ای ویدیویی اخیر فاش کرد که بازی آینده این استودیو دارای 186 پایان منحصربه‌فرد خواهد بود. در طول مصاحبه، او همچنین توضیح داد که چگونه استودیو باید طرح داستان را طراحی کند تا بتواند پایان‌های متفاوتی را ارائه دهد.

 

بایلز توضیح داد که چگونه بازیگران فیلمنامه 1000 صفحه ای دریافت کردند (یک فیلم بلند معمولاً فیلمنامه 100 صفحه ای دارد). با هدف 50 صفحه عکسبرداری در روز، که مشخصا کافی بود و فشار زیادی بر بازیگران وارد کرد. تیم همچنین از شاخه‌هایی برای استنباط همه نتایج ممکن برای شخصیت‌ها استفاده کرد و در نتیجه پایان‌ها هم از نظر تعداد زیاد و هم از نظر ماهیت متفاوت هستند.

 

ما آن را مانند یک فیلمنامه می نویسیم... بازیگران به یک فیلمنامه 100 صفحه ای [در یک فیلم بلند] عادت دارند، فیلمنامه این بازی بیش از 1000 صفحه است.

 

ما باید روزی 50 صفحه فیلمبرداری کنیم، چیزی که شنیده نشده است. این حجم فیلم دیوانه کننده است. ما 186 پایان مختلف برای آن شخصیت‌ها کار کردیم، نه فقط زنده یا مرده... داستان‌هایی که آنها در راه هستند بسیار متنوع است .

 

شاخه ها واقعا یک کابوس ریاضی هستند. ما واقعاً این ایده را دوست داریم که به شما زمینه بدهیم، بنابراین شما می‌توانید دقیقاً همان مکالمه را داشته باشید، اما بدانید، آن شخص به تازگی یک نفر را کشته است و آن زمینه، همه چیز تغییر می‌کند.

 

بازی The Quarry برای  PS4، PS5، Xbox Series X/S، PC، Xbox One و PC در تاریخ 10 ژوئن منتشر خواهد شد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/55f4

خبرنامه بازی ها

گالری